Tak a tak


Poslední dobou často myslím na svůj blog. V duchu píšu článek. Okem zaměřuji fotku pro nějaký článek. Peču a vařím tu a tam experiment, ale udělat z toho článek nejde ...


Hlavou se mi teď honí "Černé myšlenky"(jak z Malého prince) a těžko se mi píše.  O nic nejde, ale je to se mnou a syndromem bílého pláště hůř než na čtýru. Stačí mi prohlídka u nového zubaře a začnu špatně spát, nechutná mi a po těle mi chodí "strýček strach". Mě vlastně stačí vidět příbalový leták nějakého léku a umírám :D. 


Sluníčko nám tady u nás moc nepřeje, a tak jsou procházky do kopců bahnité, mokré a nudné. Jedniná Buffy motivuje kluky k akci v přírodě. Já jen tiše trpím a snažím se neříkat TY věty: "Nešlapejte do louží, neválejte se v blátě, nechoďte tam budete umazaní, ... ." Musím si opakovat: "Ona to pračka vypere a hlavně Šťastné děti :D".

Babička s dědou a Adámkem byli včera na výletě v Praze. Vlakem až do Prahy a také zpět :D. Byli v Krokodýl galerii a v Národním technickém muzeu.  Několikrát jeli metrem a tramvají. Adámek přijel unavený, hladový, ale maximálně šťastný. Mašinkový výlet přesně dle jeho gusta.

Dala jsem se teď do jednoho projektu Upleť čtverec.  A tak šel můj Saroyan stranou a čtverečkuji.

Zrovna poslouchám Zaz a její nové CD Paris. Je super. Určitě ji zkuste.

Možná to tak taky máte, že jednou za čas musíte jídelní stůl otočit jinak, nebo přeskládat knihy v knihovně, dát věci z police pryč a naskládat tam něco jiného od jinud :D. Já jsem si vymyslela, že bych chtěla "nějaký pěkný" nebo "něco pěkného" do hlavičky svého blogu. Originální hlavičku, jen mojí. Zatím mně nic nepadlo do oka, zatím mně nic nenapadlo, neinspirovalo. Hledám tedy svou blogovou múzu.

Tak to je asi vše z našich končin. Budu ráda, když mi napíšete jak se máte vy, co děláte a co nového u vás. S láskou, L


Komentáře

Oblíbené příspěvky