Recept Banánový chlebíček

Dva skoro černé banány, co s tím?
Na stránkách (viz. závorky níže) jsem si našla recept a podle zásob v lednici upravila takto: 
(http://www.apetitonline.cz/recepty/94-bananovy-chlebicek.html)



Banánový chlebíček

Smícháme 300g hl. mouky + 1prdopečem. V robotu utřeme 50g cukru + 1 velké vejce + 100g změklého másla; přidáme vydličkou rozmačkané 2 banány; 40g čokolády pokrájené; 3 lžíce slunečnicových semínek, přidala bych i ořechy (neměla jsem), trošku kůry z pomeranče nebo citrónu (není nutné); 1 kelímek 200g zakysané smetany. Až nakonec pomalu přisypeme mouku s prdopečem. Pokud je směs moc hustá, přidejte mléko. 

Formu na srnčí hřbet jsem vyložila pečícím papírem. Těsto po přendání do formy jsem posypala slunečnicovými a sezamovými semínky.  Pekla jsem na 180C horkovzduch,cca 40 min. 

I Spidemnani to jedí;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky