Plaším???



Na zahradě máme jen jeden stromek, který lze nasvítit. Je v místě, kde na něj nikdo nekouká. Ale co bychom neudělali pro tu atmosféru. A tak se urodil nový nápad, musíme zasadit strom další a někde více na očích. Stromů není nikdy dost! :D


Došlo už i na pečení. Tu a tam k nenásilnému úklidu, nenásilne skřítci zase deuklízejí. Připisuji, že v lednici mám další dvě těsta a jedu ve velkém. Myslela jsem si, že letos už to bude konečně ta pravá zábava pro Adýho. Omyl, je to .... podle nálady, a ta je většinou legová.


Jedno foto takové už skoro noční. Ve 4h tma, a mé srdce teskní, ať už jaro klepe na dveře. Nezaklepe! Nu, musím se s tím smířit. Ulevím si tedy jen jednou z Adýho nadávek, Sakryš do hernajz!


Saroyan. Tempo mám tak lístek za týden. Takže do jara stíhám,))).

Tyhle vánoce jsem celkem v klidu. Žádný stres, žadné násilí. Dnes jsem přemýšlela kde se vzala ta změna. Asi skřítci mému žití dali jiné tempo. Byla jsem na sebe pyšná, jak to zvládáme bez vánočního plašení. ..... A pak to přišlo! Jasně, takže deset dní do štědrého dne, už ani ne. Nemám dva dárky (dobrý), mám dva druhy cukroví (hm:(), nemáme stromek ani jmelí ... panika chaos děs ... a pak znovu ten klid, ono se to zvládne a když ne, tak se bude improvizovat. ;)

Ale přiznávám trochu té paniky zůstalo:))))

Komentáře

Oblíbené příspěvky