Chléb a novinky ze života skřítků


Kamarád nám půjčil domácí pekárnu. Dlouho jsem o ní přemýšlela a zvažovala její potřebnost v naší kuchyni. Teď mám tedy příležitost si ji ozkoušet. Nejprve jsem čelila velikému zklamání, je to veeeliký stroj. Teď přišel okamžik kdy mě to hrozně baví. Zkoušela jsem zatím jen čtyři recepty na chleba a jeden mazanec. V záložkách mám další recepty na svůj test :D. 

Mám pocit, že skřítkům tenhle chleba chutná více než kupovaný. Což je zvláštní, protože z těch čtyř pokusů (dle mého názoru), byly až ty dva poslední chutné :D. 

Tohle je můj poslední recept, je výborný. Hledala jsem recept na bílý toustový chleba a našla jsem recept na Ciabattu z domácí pekárny. Recept jsem upravila na 300g polohrubé mouky a pouze 300ml vody, pekárnu jsem nastavila na základní program, 3 stupen propečení kůrky (nemělo vliv) a 500g velikost chleba. V průběhu prvního hnětení pekárny jsem najukla a těsto byla kompaktní nelepivá hmota :D (to jen pro představu dosypaní mouky či dolití vody, protože každá mouka je maličko jiná). 

A co nového ze života skřítků? Adý má novou Spidermanovskou čapku a je celej teď hrozně cool :D. Maluje nebo modeluje, minulý týden vymodeloval našeho Taku, povedený kousek, ne? Joe válčí s rýmou, chrchlem a začínajícím zánětem obou oušek, takže vopruz vopruz vopruz. Moi, se chytám na bezinkový siru. Dnes mě na lovu bezinek atakovalo sršáně, Buffy se raději schovala za mě, opravdu obranářka.



Komentáře

Oblíbené příspěvky