Challenge ... miska

"Dej na blog, že tvým novoročním předsevzetím je vymyslet pro ty dvě misky 10 receptů."


Ježíšek mě letos dostal do "situace". Dostala jsem dárek, tu malou zapékací misku s pokličkou, viz foto, a dvakrát. Je cca na 125 ml, vejde se do ní malý kelímek jogurtu. Doma jsem ji obracela stále v ruce, moc se toho do ní nevejde. Lze v ní i zapékat. Je roztomilá. Co s ní? 

Dnes večer přišla její premiéra, dip k řapikatému celeru. U toho mě napadlo, hm, mohu do ní dělat bylinkové máslo. A šedá kůra mozková jiskřila a bublala, co vám budu vyprávět:). 

Kolem šel Taka a povídá: "Dej na blog, že tvým novoročním předsevzetím je vymyslet pro ty dvě misky 10 receptů."

Bezva nápad, třebas nejsem jediná kdo má doma malou Tescoma zapékací misku a neví co s ní. A nechce ji dát stranou a čekat až ji prach a pavučiny zahalí do říše odstrčených krámů. 

Budu ráda, když mi pomůžete!!!!

Takže: 
0. Zapéct a jinak uchovat zbytky, jasně
1. Jogurtový dip ( 125ml jogurtu, sůl, pepř, jablečný ocet dle chuti)
2. Bylinkové máslo ( moje oblíbené je, máslo kostka změklé, trošku olivového oleje cca 1 lžíce, sůl, rozmarýn a česnek prolisovaný, vše ať robot prošlehá a je to)
3.  ...


Komentáře

Oblíbené příspěvky