Lucie noci upije, a má z toho malý kvašák :)

Dlouho jsem nepsala, teď nějak nevycházím s časem. Znáte to, kde vzít a nekrást. Večer padám na znak a říkám si: "Vždyť mám ty skřítčí neposedy jen dva." Joe se rozhodl, že bude tři dny kvílet, nevím kde se tuhle skill naučil, ale co problém to kvílení. Takže dnes nám stihl skratovat mozky všem třem. Guuufrááábáááá, meditační formule. :)

Nicméně, v tom chaosu nezbedů jsem musela doběhnou do města pro zeleninu a prubnout svou novinku do kuchyně, minikvašák. Jsem z něj totálně hyn. 

Můj první recept byl do 2l kvašáku 2kg zeleniny (hlávka asi 1,4kg zelí bíleho, 5 menších mrkví, 4-5 cibulí, 40g soli). Té soli jsem dala možná dost, ale je to první hokus-pokus tak nebudu troškařit. A teď prý 3 dny čekat. Taková dlouhá doba:))))). 

Jinak napečeno máme málo, stíháme to ochutnávat, plány by byly, ale Joe mi teď nepřeje. Prťavec!!! Přesto jsme s Áďou vytvořili krásný stromeček ze suchých větviček, věnuji mu jeden článek, snad brzy. Nedá se jíst, ale je okulibí, myslím. 

VŠEM KRÁSNÉ VÁNOCE, PLNÉ LÁSKY, POROZUMĚNÍ A POHODY. 



Kvašák je z fléru mskeramika, a je krásný.

Komentáře

Oblíbené příspěvky