To to letí...u těch dětí :D-

O víkendu jsme "sfoukli" velikou skřítčí trojku na dortu. 

Je to neuvěřitelné, že to jsou už tři roky ... tolik se toho stalo. 

Na prvních pět měsíců tohohle raráška vzpomínám s úzkostí na srdíčku, protože byl plačtivé miminko a já novopečená maminka. Všelijak jsme to spolu patlali, a po půl roce se vše zlomilo, a začalo být dobře. 

Nu a přišla "ta všechno poprvé", první zoubky, sezení, lezení, první krůčky a slova ... první vánoce a velikonoce a ... teď slavíme třetí narozeniny. 

Uff, a prý že ve třech letech jsou základy položeny a osobnost upečena. Hmmm. Tak to jsem zvědavá co se bude dít dál. Je to jako seriál. Také občas večer sedíte, či ležíte a sledujete ten seriál? Někdy si nadávám co jsem to byla zase za matku, ale většinou se usmívám a říkám si, jsme dobří...zase jsme to spolu nějak skouleli (všichni, teď už i Joe). 

No a oslava? Náš první opravdový dětský mejdan. Byla myslím fajn ... sice meloun jsme vyndali až ke konci, a krásný vláčkový desert z miňonek zůstal neochutnán (Símo promiň, byl opravdu krásný a moc mě to mrzí, vlastně jsi byla jediná kdo tvořil, ani já nebyla tak creative.), i moje linecké se úspěšně schovalo v krabici a nezavolalo: "Hele, dej mě na stůl, takovou práci jsem ti dalo." (pekli jsme celá rodinka) Jani, ani na štrůdlíky by už asi nebylo místo, takže v no problemo :D,.

ALE HLAVNĚ se stihli jiné věci, a to je to pozitivní a důležité. Konečně jsme po dlouhé době vytáhli kameru a něco natočili. Pak se vydařil mašinkový dort s prskavkovou fontánou (úžasná záležitost). No a obyčejné hubou nafouklé balónky měli svůj klasický a neumírající úspěch. 
A co hlavně hlavně...všichni jsme se sešli, viděli se, prohodili pár slov a zasmáli se spolu. A za to jsem moc ráda. 
Dík, že jste dorazili, bez vás by to nebylo ono!!!

Prckové běhaly od domečku ke skluzavce, od skluzavky za psem (až padnul za vlast), od psa ke tříkolkám a odrážedlům, a od jednoho k druhému, i pískovou bouři stihly udělat....:D, KRÁSNÉ... hlavně pro ně ta párty byla a myslím, že budou mít na co vzpomínat. 

Tak ještě pár fotek...

 Sušenky jsme pekli celá family, včetně mlékového Joeho a Bafíka. :D- A nakonec jsme na ně úplně zapomněli. :(


 Stihli jsme i nějaké ty odlitky, aby se vědělo, jak ta boží hovádka byla veliká...malinká :D-
 Troška té kreativity.
 Konflikt na pískovišti...lopatek asi šest, ale ta zelená je všemachtěná:D.
 Jeden malý černoušek s očkama jak pomněnky.
 Dortík mašinka...veze poklad, u kterého se všichni sběhli, malí i velcí.


Tour de le jardin. :D
 Velký trpaslík drží malého trpaslíka :D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky